Logo-Valori.png
photo_expertises.jpg

E-book

Ebook de klant centraal

E-book: De klant centraal

"van harde criteria naar people aspects"

In dit e-book gaat Derk-Jan de Grood op zoek naar de juiste balans tussen de menselijke en zakelijke kant van IT-projecten. Hij heeft hierbij oog voor de sleutelfiguren van het project en zet de aansluiting tussen IT en de business centraal. Een zeer relevant thema, want wij merken dat de druk op IT-projecten steeds meer toeneemt. De Time-to-Market en budgetten worden kleiner, de complexiteit en afhankelijkheid van systemen alleen maar groter. De menselijke factor staat meer dan ooit in de spotlight. Organisaties die Agile gaan en SCRUM implementeren ondervinden aan levende lijve hoe succesvolle samenwerking tussen business en IT juist afhangt van persoonlijke factoren. 

Dit e-book benoemd de groeiende interesse in menselijke aspecten. Derk-Jan schrijft: “Het lijkt wel of we daar evolutionair aan toe zijn. We hebben methodieken, we kennen onze technieken, maar waarom mislukken zo veel projecten? In de zoektocht naar mogelijke oorzaken stuiten we op het werkelijke probleem.” De menselijke kant van IT is een actueel thema. We vertrouwen erop dat deze publicatie je veel waardevolle tips en gedachten opleveren die het succes, comfort en plezier van jouw projecten versterken.

Vul jouw gegevens in om het e-book te downloaden.

 

Vul jouw gegevens in: